Męska bezsilność

Young happy couple in bed

Wywnioskowałeś, iż twoja sprawność seksualna uległa obniżeniu ostatnimi czasy? Spokojnie. Po pierwsze, kłopot taki dotyczy nie tylko ciebie lecz sporej części męskiej populacji i to nie jest powód do wstydu. Po drugie chwilowe niedomaganie nie może być przyrównywane do impotencji, choć uczulam, żebyś zapalił w swoim umyśle czerwone światło. Po trzecie – to naprawdę da się naprawić, żebyś mógł cieszyć się seksem! cialis tanio

Zauważyłeś pierwsze zapowiedzi choroby – co musisz zrobić?

Przełam opory i odwiedź lekarza rodzinnego. To nie jest odosobniony problem, który spotkał właśnie ciebie. Problemy ze wzwodem, impotencja, to jedno z częstszych schorzeń medycznych i dotyka co drugiego mężczyzny w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki nie kłamią, potraktuj więc wizytę u lekarza nie jak zło konieczne, ale jak wizytę w warsztacie w celu naprawy machiny, którą jest twój organizm, żebyś mógł cieszyć się 100% jej wydajnością. Prócz tego regularnie badaj ciśnienie krwi i poziom cholesterolu, aby ustrzec się najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego.

Dlaczego lekarz rodzinny a nie specjalista?

Przede wszystkim lekarz rodzinny oceni stopień rozwoju choroby i wskaże stosownego specjalisty – urologa albo seksuologa, który na pewno ci pomoże. Od lekarza rodzinnego możesz dostać także skierowanie na badania, które pomogą ustalić przyczynę choroby. Problemy ze wzwodem to stadium odwracalne!
Tradycyjne leczenie odbywa się głównie przy pomocy leków farmakologicznych, psychoterapii, czasem leczenia chirurgicznego, ale pewnymi krokami sam możesz siebie wspomóc albo przyśpieszyć leczenie. Oto najważniejsze z nich:

1. Odżywiaj się zdrowo

Unikaj tłustych mięs zastępując je owocami i warzywami. Konsumuj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (to jednak nie dotyczy smażonych, tłustych ryb, które, spożywane wieczorem, mogą obniżać libido). Mnóstwo warzyw oraz owoców to podstawowy przepis na uniknięcie częstej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego oraz otyłości. Z owoców bardzo pożyteczne będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny oraz jagody. Z warzyw – oprócz zieleniny powinno się konsumować czosnek i cebulę (dobre przeciw miażdżycy) i paprykę, pomidory, kukurydzę, selery a także por.

Warto zadać pytanie dietetykowi o stosowną dietę, ułożoną specjalnie pod grupę krwi. Pamiętaj, że dieta nie jest sztywnym „niejedzeniem smacznych potraw”, lecz uzupełnieniem dziennego menu w posiłki wartościowe oraz zredukowaniem tych najbardziej szkodliwych. Rozważ wdrożenie do swojego jadłospisu dań z kuchni śródziemnomorskiej, szczególnie zaś owoców morza.

2. Zainteresuj się afrodyzjakami

Jest grupa produktów, które w jakimś stopniu pobudzą twoje ciało do „działania”. Ogólnie uważa się (co więcej – jest to sprawdzone), że lampka czerwonego wina przed stosunkiem podnosi aktywność w łóżku. Stroń jednak od mocnego alkoholu, który podziała w drugą stronę. Przyprawiając potrawy, używaj więcej imbiru, który oddziałuje na lepsze krążenie krwi oraz goździków, które poprawiają nastrój. Z owoców morza polecane są ostrygi, homary, krewetki, czy ośmiornice.

3. Rzuć papierosy

Palenie papierosów (również to bierne) wpływa niekorzystnie na twój organizm i libido. Amerykański stereotyp ubiegłych lat, w którym to para po udanym zbliżeniu pali papierosa, to szkodliwy pomysł. Papierosy nie dość, że bardzo obniżają twoją sprawność seksualną oraz powodują inne, równie niepokojące problemy, z rakiem płuc na czele – to jeszcze sprawiają, że będzie cię „czuć” z daleka. Wierz mi, wiem co piszę – jestem osobą niepalącą i kogoś, kto pali, wyczuwam na odległość. Najbardziej przykry zapach utrzymuje się na włosach, potem w ubiorze, o nieświeżym oddechu nie mówiąc. Jeżeli twoja partnerka nie pali, a ty tak, to może być przyczyną niepotrzebnym kłótni oraz żenujących sytuacji między wami, również w sypialni. Oczywiste jest, że jako osoba paląca na pewno nie pachniesz przyjemnie.

4. Bądź aktywny fizycznie

Aktywność seksualna jest na stałe związana z dobrą kondycją i wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Toteż tak ważne jest, żebyś oprócz diety czynnie uprawiał sport. Aktywnie? To znaczy codzienne ćwiczenia ruchowe, przynajmniej 30 min – bieganie albo zajęcia na siłowni oraz regularne 1-2 razy w tygodniu uprawianie dyscypliny sportowej, np.: tenisa. Tutaj sporo zależy od twoich zasobów czasowych, które, jak przypuszczam, nie są zbyt rozbudowane. Zgodzisz się jednak z tym, iż im mniej czasu, tym skuteczniejsza organizacja (oczywiście do pewnych granic)? Z pewnością, jeżeli będziesz chciał systematycznie uprawiać sport, wygospodarujesz na to czas.

5. Regularnie staraj się uprawiać seks

Aby nie dopuścić do „męskiego problemu” systematycznie uprawiaj seks. Wyślij na urlop rutynę a wprowadź do twojego związku więcej świeżości. To najlepsza droga do przywrócenia regulacji hormonalnej. Jeżeli twój związek ma teraz problemy (nawet w przypadku, kiedy powodem jest ta „trzecia”) staraj się je rozwiązać, ponieważ to także pośrednio wpływa na twoją zdolność seksualną.
wiecej tutaj : kamagra tanio