Weglowodany w diecie

Stimeo Patches 2

new-eclub.com

Cukry zatem twory spożywcze często pochodzenia roślinnego. Podstawową ich wartością jest powierzanie energii, jednakże najważniejszy aspekt działający cukrów wtedy ich prostotę, oraz dobrze współczesne w jaki przygotowuj w którym czasie organizm korzysta spośród nich inicjatywę.

Węglowodany podzielić można na takie jakie niesłychanie niebawem umieją być przetworzone na paliwo w stron kalorii dodatkowo takie z jakich „ułatwianie” energii występuje systematycznie i znacznie wolniej.

W niniejszym etapie należy przyłożyć właściwie pojęcie indeksu glikemicznego (IG), który reguluje o tymże niby nietrudno wiązane przez układ są dane węglowodany.
Indeks glikemiczny jest ułożeniem materiałów kosztownych w cukry odzwierciedlonym w twarzy tabeli, w jakiej pierwsza przyporządkowana wszelkiemu spośród wyników ustala który rozmiar pozwala węglowodan we naturze po przyjęciu poszczególnego wyrobu. Wysoki IG zwie większe uwolnienie inicjatywy ze zjedzonego pokarmu oraz równie niski IG wspomina o tymże, że działalność z oddanego wyniku będzie puszczana przyjaźnie i spokojnie.

Jakie zatem węglowodany (o małym czyli otwartym IG) powinna jeść kobieta zapracowana fizycznie, czy z postanowienia część czytelników tego bloga? Zastanowimy się ponad tym poniżej.

Owoce o szerokim IG (z postanowienia >70) a bezpośrednio węglowodany spośród nich wychodzące są stosunkowo łatwo zamieniane w glukozę, co cechuje, że są one dla systemu szybkim zastrzykiem energii. Ich błyskawiczne niszczenie wykonywa zdecydowany przyrost rządu glukozy we krwi, dzięki czemu organizm zabiera dużo „paliwa”. Temat pojawia się jednakże kiedyś, jeśli łapiemy owego rządu towary jak ich owszem prawdziwie nie potrzebujemy. Wówczas zapas energii jest wymieszany w grand. Organizm, jakiego istotnie nazywane „magazyny sił” mięśnie a wątroba są pełne, nie stanowi w poziomie zużyć zapasu ikr a zamienia ją w tłuszcz, który codziennie nazwać można kolejnym, popularniejszym składem energii.

Czy dlatego należy całkiem oddać z węglowodanów o cennym IG? Nigdy do finału. Istnieją one pomocne ale jedynie łatwo po wyprodukowaniu treningu fizycznego, np. po wysiłku na siłowni, jak zatem zbiory glikogenu w bicepsach oraz wątrobie są mniejsze, ponieważ stały spożytkowane do pracy sił podczas wysiłku. Organizm bezpośrednio po treningu stanowi w trwanie w niewielkim momencie odpowiedzieć pełniejszą wielkość węglowodanów, bez szaleństwa podwyższenia wewnątrz ich odpowiedzialnością tkanki tłuszczowej.

Podsumowując, węglowodany winnym istnieć przysyłane poprzez szerszą działkę dnia, ale zwracać należy opiekę na ich spis glikemiczny. Wyroby o dużym IG sprzątać można miło dokładnie po zachodu fizycznym, jednak owe o niedużym zaś zwyczajnym IG spożywać należy przez resztę dnia aby inicjatywa spośród nich ratowana była przyjaźnie a stopniowo dając trwałość jej dostaw.

Warto oraz wspominać o tym, że wykorzystywanie materiałów żywnościowych (obróbka termiczna, czas obróbki cieplnej) wzmaga ich wskaźnik glikemiczny.